ptafarzh-TWnlentlfrdehihuiditjakomsplruessvthvi

JAPAN FLAGCHINA FLAG

Vacinas  contra   Covid-19    serão    menos eficaz  e  seguro que  o prometido  por laboratórios, segundo  as visões  premonitórias 

Vacinas  contra   Covid-19    serão    menos eficaz  e  seguro que  o prometido  por laboratórios, segundo  as visões  premonitórias 

Águas  de Lindóia, 2 de janeiro  de  2020

“  Não  sou contra   vacina, muito  menos  contra  a ciência  ou   cientistas, temos  nomes  brilhantes  no campo de pesquisa, bem como de descobertas  fantásticas,    no entanto, sabemos  desta  vez  através  das informações  espirituais  elevadas, que  possivelmente, a vacina  não  vai  funcionar  como  deveria, o risco  à  saúde  pública   é  muito  alto... Há  uma necessidade  de prolongar  mais  os estudos, antes  de  aplica-las  em seres humanos.”

A possível   crise do novo coronavírus  vai  convidar  o mundo todo à reflexão. Com os  seres  espirituais  elevados, isso não  será  diferente. A possível  gravidade desta pandemia será  tamanha, tanto como extensão global quanto de intensidade, que muitas pessoas interpretam que na  etapa que viveremos  como um possível salto da Terra na escala planetária apontada por  espíritos  elevados do Universo. Estaremos  deixando um mundo de expiação e provas para entrar num mundo de regeneração. Embora isso pareça alentador, deveremos  refletir mais profundamente antes de concluirmos algo do tipo. Há algo que indica que o mundo  estará  se tornando um lugar melhor? Pode ser que sim; pode ser que não. O resultado dependerá das ações concretas das pessoas.

A vacina  do   coronavírus  que  está  por surgir   tem uma capacidade bem  menor  de “contornar” a resposta imunológica da vacina, do que outras  vacinas  existentes  no mundo, trazendo  um risco maior  para  a saúde  Pública.

Segundo  as  visões,   teremos  mais reações,  mais  mortes  pela vacina    e em  muitos  casos, pessoas   vacinadas  vão   contraíram a covid-19, ou totalmente vacinadas que também contraíram a doença  podendo  vir  entrar  em óbito (depois da  segunda dose) 

O que  poderá  apenas  proteger  contra  o vírus, é  o aumento da imunidade, separação dos doentes, e das pessoas  com  histórico  de  doenças   -  porque  são  as mais  maleáveis  aos problemas 

De acordo com esta  informação,  acreditamos  que  vão   testar  imunizantes  da pesquisa  do  H2n3  (uma possibilidade), para  o Covid19, embora ainda não avaliado, menos de 4% das contaminações no mundo, serão  por  Covid19, ou seja,  a maioria  vão  morrer  por históricos  de doenças  anteriores   e fragilidade  no organismo – imunidade baixa.

E poderiam ser tratados, aqueles que não tem problemas  renais,  com uma aspirina, vitamina C +  Zinco  +  D 

Mas entre os milhões de  pessoas que receberão   às duas doses necessárias da vacina,  não  vão estar realmente  imunizadas  contra  o vírus,  podendo  ter  COVID19,  devido  o baixo índice  de  proteção  -  “a taxa de prevalência  do vírus  será   muitas  vezes maior do que em pessoas não vacinadas”,  essas  mudanças  que estão  fazendo  nas  vacinas, não  vão ser eficaz  e  nem seguro ao uso  -  muitos  terão  reações,  mortes  precoces  e  problemas  depois de alguns  meses.

Em  certos  casos  teremos, coágulo  no sangue  que será   'possível efeito colateral' da vacina de  alguns  estudos  futuros  nas vacinas  cujo serão  aplicadas.

Isso significa, verdadeiramente   que as  vacinas  não  vão oferecer  nenhuma  segurança  e muito  menos  serão altamente protetoras, provavelmente não oferece o mesmo nível de proteção contra  o  Covid19,  cepas, variantes,  como  afirmarão  seus  fabricantes, noticiários  espalhados  pelo  mundo, muitas vezes,  serão“ ‘marketing’” pagos  por governantes  mundiais  e  interesses  singulares  -  longe  do que será   prometido  ao povo.

De muitas formas e meios, um mesmo instrumental, a depender de como é utilizado, por ajudar ou prejudicar certas coisas. A mesma luz que pode ser usada para clarear e esclarecer caminhos pode ser usada para ofuscar e cegar, a depender da intenção de quem a manipula. A imprensa é um destes instrumentais que, em boas mãos, esclarece, mas muitas outras é usada como mais um meio de manipulação de fatos para se enquadrar em um modelo existente, a ‘priori’, nas concepções de quem assina uma reportagem. E  de  como  será   tratado  o  Vírus,  colocarão  tantas  vezes  por dia  matérias  sobre  as mortes, que vai gerar  tanto  pânico  e medo na população  de morrer pelo possível  Covid19,  pois,  quando  sair  a tal vacina,  não  existirão  mais  lugares  vazios, nas filas  de vacinação  -  sem pensar  um minuto, o emocional  os  levará  a cegueira    perante  os cuidados  e  segurança,  por  um grande  medo da morte. No entanto,  sem observar, as  mortes  continuarão  mesmo  com a vacinação. E vai  somente diminuir os  casos quando os governantes mundiais  estiverem  satisfeitos, com o resultados  de suas  pretensões obscuras , perante  o que prega diferentemente à  luz  da  espiritualidade .

Que  mostrarão   menor presença de anticorpos após a vacinação em pessoas não  infectadas  ou   infectadas  com  Covid19, indicando redução da proteção.

Os  governantes  cogitarão  de até misturar  vacinas para  aumentar a eficácia  em 2021 .

Finalmente,  existem muitas  explicações  que governantes  mundiais a favor  das  vacinas, e  seus laboratórios, deverão  ter  que dar a população  mundial.  O  difícil  será saber  quem vai pagar  a conta  das mortes?  Quem  vai  ter  que indenizar  as  pessoas que  possivelmente, vão morrer  com essas  vacinas?   Quem  vai  pagar  os tratamentos  para  aquelas pessoas  que terão  alergias, ou alguma categoria de problema?   E  se  os meios  de Comunicação, muitas vezes, que recebem  milhões  para  fazer  propaganda positiva  a favor da vacinação, serão também responsabilizados?  

Surgirão  muitas denúncias  no Brasil  e no mundo   -  ninguém  estará  seguindo  um protocolo, nem mesmo  a  OMS  (Organização Mundial da Saúde)  que deveria zelar  pelo  bem-estar  e saúde de todos, por outro lado,  será liberado  gastos  sem controle, sem fiscalização, desvios  de recursos público,  lavagem de dinheiro, onde  veremos  a Justiça  novamente colocar   uma venda  sobre  os olhos,  e  muitos  vão ficar milionários com  a desgraça  alheia.

Todos  sabemos  que lockdown  e máscara  não  é / será   a solução  exata  para combater  um vírus  em  qualquer pandemia  - o pior, que  os    organizadores  de toda  situação  e  pesquisadores, sabem muito bem disso! 

Reflitam, observem  no passado  quantas falhas   estão  levando  para nosso futuro!

Se algum deles declarar: “Eu amo meu povo, faço tudo por ele, chorar em frente de câmeras de televisão, usarem máscaras fingindo que querem te proteger, usar a força para te enganar por  meios duvidosos, favorecer a dor dos famintos e necessitados, depois, oferece meios sociais para angariar sua atenção e apoio!”, porém não passa de um mentiroso, porquanto quem não ama seu povo, a quem vê, somente pelo poder, ganância, ego, dinheiro, esse é pobre de coração , não pode amar a espiritualidade superior Universal (Deus) , a quem não enxerga. Se alimenta  da escuridão .  Prof.  Jucelino Luz 

Como  já afirmado  anteriormente,  não  é acusação, também não somos contra  as vacinas, apenas  gostaríamos  de ver num futuro próximo, vacinas  eficazes  e seguras  para  a população  mundial.  E  o  verdadeiro “caos” será  através do risco  da economia, gerando fome  e  desemprego,  bem  como,  mortes  precocemente,  por uso  de algo, que  ficará apenas na promessa  -  e  isso,  que deveríamos  prezar  na ciência  e pesquisa, a ética, o respeito, o amor,  e a responsabilidade  com a vida  de nossos  semelhantes.

Desde que o mundo é mundo existem catástrofes de grandes proporções. A mais famosa, entre os cristãos pelo menos, é certamente o episódio bíblico do dilúvio. Além desse, para o qual não há comprovação científica, existem outros devidamente comprovados. A peste bubônica, que pode ter matado entre 70 e 200 milhões de pessoas no século XIV, e a gripe espanhola, que ceifou entre 50 e 100 milhões de encarnados há 100 anos, são dois exemplos de doenças que geraram mortandade intensa. Entre elas, diversos episódios de Fome Coletivas, daquelas que geram morte por inanição, poderiam ser registrados. Catástrofes político-militares também caberiam no registro, desde as Guerras Mundiais do século passado até as ‘armas biológicas’ utilizadas pelos europeus para exterminar os povos nativos das Américas há mais de 200 anos. Nestas, diversas categorias de vírus, como os da gripe e da varíola, foram propositalmente introduzidos no Novo Mundo para forçar o desencarne de populações que não possuíam os anticorpos para se defenderem das infecções. Esses episódios demonstraram que à Terra era um mundo de expiação e provas, ou de regeneração?

Poderemos   estar   com a falsa  impressão  que estamos  sendo salvos ... em algumas situações , pode  motivar  positivamente  a nossa mente ....entretanto, nem sempre isso acontece.

Para os espíritos  elevados universais, ou   progressistas, portanto, a construção de um mundo de regeneração passará, necessariamente, pela assunção de responsabilidades e pelo agir concreto e prático de construção de um novo mundo. Se as almas que aqui desembarcarem na esteira desta  possível  crise serão  mais elevadas, ótimo, pois encontrarão condições melhores para desenvolverem seu potencial. E, se vai ser  mais das mesmas almas, ótimo também, pois coletivamente teremos mais meios para auxiliá-las a encontrar um caminho de desenvolvimento. O importante, de um modo ou de outro, é trabalhar para acontecer,  ter fé,  respeito, amor  ao próximo, no sentido, de conseguir  a elevação  espiritual.

Espero  estar  errado, entretanto, foi  revelação  do espírito  Santo  através  dos sonhos .

Prof.  Jucelino Luz  - pesquisador, visionário,  e orientador  espiritual 

www.jucelinodaluz.com.br

www.jucelinodaluz.fr

www.jucelinoluz.com.br

www.jucelino.daluz.nom.br

Editar post ‹ JucelinoLuz — WordPress.com

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Vaccines against Covid-19 will be less effective and safe than promised by laboratories, according to premonitory views

 

Águas de Lindóia, January 2, 2020

 

“I am not against vaccines, much less against science and scientists, we have brilliant names in the field of research, as well as fantastic discoveries, however, we know this time through the high spiritual information, that, possibly, the vaccine will not work as it should , the risk to public health is very high ... There is a need to extend studies further, before applying them to humans. ”

 

The possible crisis of the new coronavirus will invite the whole world to reflect. With high spiritual beings, this will be no different. The possible severity of this pandemic will be so great, both as a global extension and as an intensity, that many people interpret that in the stage that we will live as a possible leap from Earth on the planetary scale pointed by high spirits of the Universe. We will be leaving a world of atonement and trials to enter a world of regeneration. While this may seem encouraging, we should reflect more deeply before we conclude something like that. Is there anything that indicates that the world is becoming a better place? It might be; maybe not. The result will depend on the concrete actions of the people.
The upcoming coronavirus vaccine has a much lower capacity to “bypass” the vaccine's immune response than other vaccines existing in the world, bringing a greater risk to public health.
According to the views, we will have more reactions, more deaths from the vaccine and in many cases, vaccinated people will contract covid-19, or fully vaccinated people who also contracted the disease and may die (after the second dose)
What can only protect against the virus, is the increase in immunity, separation of patients, and people with a history of diseases - because they are the most malleable to problems
According to this information, we believe that they will test immunizers for H2n3 research (a possibility), for Covid19, although not yet evaluated, less than 4% of the contamination in the world, will be by Covid19, that is, the majority will die from history of previous diseases and fragility in the body - low immunity.
And those who do not have kidney problems could be treated with aspirin, vitamin C + Zinc + D
But among the millions of people who will receive the two necessary doses of the vaccine, they will not be really immunized against the virus, and may have COVID19, due to the low level of protection - “the prevalence rate of the virus will be many times higher than in people unvaccinated ”, these changes they are making to vaccines will not be effective or safe to use - many will have reactions, early deaths and problems after a few months.
In certain cases we will have a blood clot that will be a 'possible side effect' of the vaccine from some future studies on the vaccines to which they will be applied.
This means, truly, that the vaccines will not offer any safety and much less will be highly protective, it probably does not offer the same level of protection against Covid19, strains, variants, as stated by their manufacturers, news around the world will often be “ 'marketing' paid for by world leaders and singular interests - far from what will be promised to the people.
In many ways and means, the same instrumental, depending on how it is used, for helping or harming certain things. The same light that can be used to clarify and clarify paths can be used to obfuscate and blind, depending on the intention of those who manipulate it. The press is one of these instruments that, in good hands, clarifies, but many others are used as another means of manipulating facts to fit an existing model, the ‘priori’, in the conceptions of those who subscribe to a report. And how the Virus will be treated, they will post stories about the deaths so many times a day, that it will generate so much panic and fear in the population of dying for the possible Covid19, because, when the vaccine comes out, there will be no more empty seats, in the queues. vaccination - without thinking for a minute, the emotional will lead to blindness in the face of care and security, due to a great fear of death. However, without observing, deaths will continue even with vaccination. And it will only diminish the cases when the world leaders are satisfied, with the results of their obscure pretensions, in the face of what he preaches differently in the light of spirituality.

Which will show less presence of antibodies after vaccination in people not infected or infected with Covid19, indicating reduced protection.
Government officials will even consider mixing vaccines to increase efficacy in 2021.
Finally, there are many explanations that world governments in favor of vaccines, and their laboratories, will have to give to the world population. How difficult will it be to know who will pay the death toll? Who will have to compensate people who are likely to die from these vaccines? Who is going to pay for treatments for those people who will have allergies, or some category of problem? And if the media, which often receive millions to advertise in favor of vaccination, will also be held accountable?
Many complaints will arise in Brazil and in the world - no one will be following a protocol, not even the WHO (World Health Organization) that should ensure the well-being and health of everyone, on the other hand, spending will be released without control, without supervision, embezzlement of public resources, money laundering, where we will see Justice again put a blindfold on, and many will become millionaires with the misfortune of others.
We all know that a lockdown and mask is not / will be the exact solution to fight a virus in any pandemic - the worst, that the situation organizers and researchers, know very well!
Reflect, observe in the past how many failures are leading to our future!
If any of them declares: “I love my people, I do everything for them, cry in front of television cameras, wear masks pretending that they want to protect you, use force to deceive you by dubious means, favor the pain of the hungry and needy, then, it offers social means to garner your attention and support! ”, but it is nothing more than a liar, because those who do not love their people, whom they see, only by power, greed, ego, money, they are poor in heart, they cannot to love the superior spirituality Universal (God), who does not see. It feeds on the darkness. Prof. Jucelino Luz
As stated earlier, it is not an accusation, nor are we against vaccines, we would just like to see effective and safe vaccines for the world population in the near future. And the real “chaos” will be through the risk of the economy, generating hunger and unemployment, as well as, deaths prematurely, by the use of something, which will remain only in the promise - and this, which we should cherish in science and research, ethics, respect, love, and responsibility for the lives of our fellow men.
Since the world is a world, there are major disasters. The most famous, among Christians at least, is certainly the biblical episode of the flood. In addition to this, for which there is no scientific evidence, there are others duly proven. Bubonic plague, which may have killed between 70 and 200 million people in the 14th century, and Spanish flu, which reaped between 50 and 100 million incarnates 100 years ago, are two examples of diseases that have caused intense death. Among them, several episodes of Collective Hunger, of those that cause death due to starvation, could be recorded. Political-military catastrophes would also fit the record, from the World Wars of the last century to the 'biological weapons' used by Europeans to exterminate the native peoples of the Americas for more than 200 years. In these, several categories of viruses, such as those of influenza and smallpox, were purposely introduced in the New World to force the disincarnation of populations that did not have the antibodies to defend themselves against infections. Did these episodes demonstrate that Earth was a world of atonement and testing, or of regeneration?
For the universal, or progressive, high spirits, therefore, the construction of a world of regeneration will necessarily involve the assumption of responsibilities and the concrete and practical action of building a new world. If the souls that land here in the wake of this possible crisis will be higher, great, as they will find better conditions to develop their potential. And, if it is going to be more of the same souls, great, too, because collectively we will have more means to help them find a path of development. The important thing, in one way or another, is to work to happen, to have faith, respect, love for others, in the sense of achieving spiritual elevation.

I hope I'm wrong, however, it was a revelation of the Holy Spirit through dreams.

Prof. Jucelino Luz - researcher, visionary, and spiritual advisor